Gisterenmiddag bracht ik een bezoek aan ๐ช๐ถ๐ฑ๐ฒ๐บ ๐๐ผ๐ด๐ถ๐๐๐ถ๐ฐ๐ op de LAR in Menen. Een logistieke speler die niet stilzit, integendeel: ze groeien razendsnel en mogen zich met recht en reden ๐ช๐ฒ๐๐-๐ฉ๐น๐ฎ๐ฎ๐บ๐ ๐๐บ๐ฏ๐ฎ๐๐๐ฎ๐ฑ๐ฒ๐๐ฟ ๐๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ง๐ฟ๐ฒ๐ป๐ฑ๐ ๐๐ฎ๐๐ฒ๐น๐น๐ฒ๐ป ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ฑ noemen. Knap werk!
Maar wie groeit, botst ook op grenzen. En Widem Logistics weet daar alles van:
๐ฆ ๐ฅ๐๐ถ๐บ๐๐ฒ ๐ผ๐บ ๐๐ฒ ๐ด๐ฟ๐ผ๐ฒ๐ถ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ ๐ฐ๐ฟ๐๐ฐ๐ถ๐ฎ๐ฎ๐น. Zowel letterlijk als figuurlijk. Denk aan uitbreidingsmogelijkheden en het potentieel gebruik van het spoor voor goederenvervoer.
๐ทโโ๏ธ ๐ ๐ฒ๐ป๐๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐๐ฑ๐ฎ๐ด๐ถ๐ป๐ด. Er wordt vandaag al volop gewerkt met interims. De logistieke sector snakt naar ๐ณ๐น๐ฒ๐
๐ถ-๐ท๐ผ๐ฏ๐. De bestaande ๐๐ฉ-๐๐ฟ๐ถ๐ท๐๐๐ฒ๐น๐น๐ถ๐ป๐ด ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฝ๐น๐ผ๐ฒ๐ด๐ฒ๐ป๐ฎ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐ถ๐ฑ is een goeie maatregel en blijft hopelijk bestaan. Gelukkig is er wรฉl een stevige instroom van Franse grensarbeiders.
๐ ๐๐๐๐ฟ๐๐ฎ๐บ๐ฒ ๐ฒ๐ป๐ฒ๐ฟ๐ด๐ถ๐ฒ, lokaal opgewekt via zonnepanelen, willen ze slim opslaan in een batterijcontainer. Maar de regelgeving hinkt achterop en maakt dat onnodig moeilijk. Zonde, toch?
Widem Logistics toont hoe West-Vlaamse ondernemers niet alleen dromen, maar vooral ๐ฑ๐ผ๐ฒ๐ป. Met visie, keihard werken en een pak ambitie.