๐Ÿš› ๐—•๐—ฒ๐˜‡๐—ผ๐—ฒ๐—ธ ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐—ช๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—บ ๐—Ÿ๐—ผ๐—ด๐—ถ๐˜€๐˜๐—ถ๐—ฐ๐˜€ โ€“ ๐—ช๐—ฒ๐˜€๐˜-๐—ฉ๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐—บ๐˜€๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ผ๐˜๐˜€ ๐—ผ๐—ฝ ๐˜ƒ๐—ผ๐—น๐—น๐—ฒ ๐˜€๐—ป๐—ฒ๐—น๐—ต๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ! ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ช

Gisterenmiddag bracht ik een bezoek aan ๐—ช๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—บ ๐—Ÿ๐—ผ๐—ด๐—ถ๐˜€๐˜๐—ถ๐—ฐ๐˜€ op de LAR in Menen. Een logistieke speler die niet stilzit, integendeel: ze groeien razendsnel en mogen zich met recht en reden ๐—ช๐—ฒ๐˜€๐˜-๐—ฉ๐—น๐—ฎ๐—ฎ๐—บ๐˜€ ๐—”๐—บ๐—ฏ๐—ฎ๐˜€๐˜€๐—ฎ๐—ฑ๐—ฒ๐˜‚๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ง๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ฑ๐˜€ ๐—š๐—ฎ๐˜‡๐—ฒ๐—น๐—น๐—ฒ๐—ป ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿฑ noemen. Knap werk!

Maar wie groeit, botst ook op grenzen. En Widem Logistics weet daar alles van:

๐Ÿ“ฆ ๐—ฅ๐˜‚๐—ถ๐—บ๐˜๐—ฒ ๐—ผ๐—บ ๐˜๐—ฒ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ถ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐˜€ ๐—ฐ๐—ฟ๐˜‚๐—ฐ๐—ถ๐—ฎ๐—ฎ๐—น. Zowel letterlijk als figuurlijk. Denk aan uitbreidingsmogelijkheden en het potentieel gebruik van het spoor voor goederenvervoer.
๐Ÿ‘ทโ€โ™‚๏ธ ๐— ๐—ฒ๐—ป๐˜€๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ถ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐˜€ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐˜‚๐—ถ๐˜๐—ฑ๐—ฎ๐—ด๐—ถ๐—ป๐—ด. Er wordt vandaag al volop gewerkt met interims. De logistieke sector snakt naar ๐—ณ๐—น๐—ฒ๐˜…๐—ถ-๐—ท๐—ผ๐—ฏ๐˜€. De bestaande ๐—•๐—ฉ-๐˜ƒ๐—ฟ๐—ถ๐—ท๐˜€๐˜๐—ฒ๐—น๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฝ๐—น๐—ผ๐—ฒ๐—ด๐—ฒ๐—ป๐—ฎ๐—ฟ๐—ฏ๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ is een goeie maatregel en blijft hopelijk bestaan. Gelukkig is er wรฉl een stevige instroom van Franse grensarbeiders.
๐Ÿ”‹ ๐——๐˜‚๐˜‚๐—ฟ๐˜‡๐—ฎ๐—บ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐—ด๐—ถ๐—ฒ, lokaal opgewekt via zonnepanelen, willen ze slim opslaan in een batterijcontainer. Maar de regelgeving hinkt achterop en maakt dat onnodig moeilijk. Zonde, toch?

Widem Logistics toont hoe West-Vlaamse ondernemers niet alleen dromen, maar vooral ๐—ฑ๐—ผ๐—ฒ๐—ป. Met visie, keihard werken en een pak ambitie.

Scroll naar boven